تقویت عضلات پشت با کش

                                                                                  

                                                                                                                                                                                روی سینه ی خود دراز کشیده و پارچه ای تهیه کرده و با هر دو دست ان را بگیرید سپس دست هایتان را خم کرده و بالای سر برده و دوباره پایین اورده تا به سرشانه برسانید.

Oblique Abdominal Crunches with the Exercise Tube

روی زمین دراز کشیده و پاهایتان را خم کنید طنابی زیر سینه ی تان که دراز کشیده اید بگذارید سپس با دستانتان طناب را بگیرید و سرو گردن خود را بلند کرده و به سمت پاهایتان بکشید. 

 

Lateral Trunk Muscles with the Pilates Ball

توپی تهیه کنید و همانطور که روی پهلو خوابیدید بین پاهایتان بگذارید بعد بدون اینکه کمرتان را از روی زمین حرکت بدهید پاها سر و سر شانه را به سمت بالا حرکت دهید تا عضلات پهها و سینه کاملا کشیده شود. 

 

Triceps with the Exercise Tube

پای سمت چپ خود را جلو تراز پای زاست قرار دهید سپس پارچه را زیر پای جلویی بگذارید و با هر دو دست ان را بگیرید و بصورت تکراری پارچه را سمت پای راست خود ببرید و بعد به سمت پای چپ  

 

Triceps with the Exercise Band

ابدا پارچه ای تهیه کرده و سپس ان را به صورت عمودی پشت سر نگه میداریم طوری که یکی از دستانی که خم شده روی باسن قرار بگیرد ودست دیگرمان روی سرمان سپس پارچه را به صورت مورب بکشید به صورتی که یک سر پارچه بالا سمت راست و دیگری پایین سمت چپ قرار بگیرد. 

 


ابتدا کشی تهیه میکنید و با هر دو دست ان را بر روی شکمتان میکشید.همانطور که بر روی زمین دراز کشیده اید زانو هایتان را با زاویه ی تند خم کرده و باسن خود را به سمت بالا بلند کرده و به کشی ک بر روی شکمتان هست فشار می اورید.
     
     
    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد